Injektiopiikki ei pysy oleellisessa asiassa!

Lue ääneen tämä artikkeli

Eilen sain hyvän kommentin twiittiini, koska olin lainannut siinä katkelmaa Raamatusta. Kommentissa oli sanottu, että ne vesittävät hyvää tarkoittavan twiitin ja asia siirtyy pois oleellisesta.

Mietitään oleellista hiukan enemmän

Olen yli kaksi vuotta yrittänyt johdattaa teitä oleelliseen, tosin ilmeisen huonolla menestyksellä. Ymmärtäkää, että Cabalin eli Babylonian huoran[1] johto on ääriuskovaista porukkaa. Niiden riitit ja rituaalit[2] ovat juurikin uskonnollisuuteen liittyviä. Jos osallistut niihin, olet heidän orjansa lopullisesti.

Järjestön ideologia

Kun vuonna 1776[3] järjestö luotiin, sen perimmäinen tarkoitus oli vähentää kirkon valtaa ja muuttaa ihmiset ateistiksi eli jumalattomiksi tiedeuskovaisiksi jumalankieltäjiksi. Ateisti on tiedeuskovainen ja uskoo tietenkin myös heidän kirjoittamaan tieteeseen ilman filttereitä tai kyseenalaistamista.

Pelastava modRNA-injektio!

Ennen kuin modRNA-injektio julkaistiin, hurmosta kehitettiin lähes vuoden ajan. Ihmisiä peloteltiin, ihmisille annettiin lupaus paremmasta huomisesta, ihmisen piti pitää huolta muista ym. Kaikki uskon elementit otettiin mukaan aivopesuun.

Lähde: EU:n ja Pfizerin välinen sopimus

Kun se sitten tuli, ihmisille valehdeltiin, että se on mRNA-injektio, joka kestää vain hetken olkapäässä. Ei se ollut. EU:n ja Pfizerin välisessä sopimuksessa, joka on äärimmäisen salainen, kerrottiin sen olevan synteettistä modRNA:ta. Se säilyy elimistössä pitkään ja leviää ihan koko elimistöön.

Babylonian huoran ultimaattinen tavoite on ihminen, joka on hylännyt Jumalan ja uskoo ilman kyseenalaistamista vain tieteeseen ilman Hengen suojelevaa johdatusta.

Muistatko mikä lause esiintyi usein injektiokierrosten ollessa kuumimmillaan. Varsinkin sairaaloissa: Usko tieteeseen!

Jos uskoit tähän harhatieteeseen se ei ollut sinun vikasi. Myös kirkot olivat ja ovat valjastettu jakamaan samaa pahan ilosanomaa modRNA-injektioista vapaamuuraripappiensa kautta. Vapaamuurarius on olennainen osa Babylonian huoraa.

COVID-19 oli hyvin suunniteltu uskonnolliseen tiedehurmokseen johtava, maailmanlaajuinen ihmismielien manipulaatio kampanja.

Jumalaton ihminen, joka lisäksi vielä kieltää Jumalan, ei siis pysty näkemään oleellista. Ei mitenkään. Ja se on heidän tavoitteensa!

Voitko nyt ymmärtää, kuinka lähes uskonnollinen hurmos geeni-injektiota kohtaan oli mahdollinen? Sen toteuttajat ovat manipulaation ja hypnoosin mestareita ja ovat suunnitelleet koko maailman geenimuuntelua hyvin pitkään. Miksi? Se onkin julmaa.

Vastapuoli on hyvin hengellinen

Jos ajatellaan, että vastapuoli on ääriuskovainen ja osa heistä silpoo julkisesti poikalapsia vielä tänäkin päivänä merkkinä sitoutumisestaan uskoon. Miten kukaan voi ajatella, että hengellisyys ei olisi oleellista tässä asiassa?

Ajattele nyt ihan omilla aivoillasi. Jos olet tiedeuskovainen eli ateisti, sinulla ei ole mitään aseita näitä pimeyden voimia vastaan, koska et tiedä edes sitä, että ne ovat todellisia tai edes olemassa. Kaiken lisäksi he ovat syöttäneet sinulle vuosikymmeniä hyvinkin rankkaa demoralisaatioita.

Lapsia katoaa ja paljon

Olette varmaan jo tietoisia, että vuodessa maailmanlaajuisesti katoaa yli miljoona lasta, siis vain häviää jonnekin. Luuletteko, että lapsista tehdään mansikkapirtelöä vain maun vuoksi.

Ei, heitä käytetään satanistisissa, uskonnollisissa rituaaleissa. Kidutetun lapsen veri on hallusinogeeni ja hallusinaatioiden kautta saadaan yhteys langenneisiin enkeleihin. Tunnetuin niistä on Lucifer, valon enkeli. Siis se, jonka käsialaa on agenda 2030.[5]

Katso alla oleva 7-minuutin mittainen video loppuun saakka. Ehkä voit sen jälkeen ymmärtää hiukan enemmän. Ehkä myös ymmärrät sen, miksi agendaan sitoudutaan niin vahvasti.

Videon lopussa saarnaava synlabmies kertoo, mikä ja kuka on sivistyneiden ihmisten valontuoja. Se on Lucifer, Saatana. Menikö aivot solmuun?

Sanna Marin lähtee uusiin WEF-tehtäviin

Sanna Marin lopetti uransa eduskunnassa ja lähtee WEF-partnerin instituuttiin.[4] TBI on kansainvälinen voittoa tavoittelematon organisaatio, joka neuvoo hallituksia ja poliittisia johtajia strategisissa politiikka­linjauksissa ja politiikan toimeenpanossa. Onko Sannan tehtävä “sitouttaa” valtion päämiehet agendaan?

Lähtölaskenta on jo alkanut

Kuunnelkaa nämä herra tasavallanpresidentti Sauli Niinistön sanat, jotka hän sanoi 7.8.2023.

Sitten epäoleelliseen

Tapani mukaan lainaan jotain Raamatusta.

“Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä.” Ilm 22:11

»Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

 »Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään.Matteus 6

Tämän kuullessaan Jeesus hämmästyi ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: »Totisesti: näin vahvaa uskoa en ole tavannut yhdelläkään israelilaisella. Minä sanon teille, että niin idästä kuin lännestä tulee monia, jotka taivasten valtakunnassa käyvät aterialle yhdessä Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. Mutta ne, joiden oli määrä periä valtakunta, heitetään ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.»
Matteus 8

Jokaisella Jumalan lapsella on vapaa tahto, ihan jokaisella ja jokainen ihminen on Jumalan lapsi, myös sinä. Vain sinä voit päättää itsesi kohdalla, mikä on oleellista. Ei kukaan muu.

Siis, kannattaa keskittyä oleelliseen, mene sisälle huoneeseesi ja sulje ovi.

Asiaan liittyvää:

Lähteet:

[1] Hesekeil 16 – Jerusalem, uskoton vaimo https://www.bible.com/bible/330/EZK.16.FB92

[2] Paljastavat symbolit – OSA 5 – Rituaali https://injektiopiikki.com/2022/04/26/paljastavat-symbolit-osa-5-rituaali/

[3] Paljastavat symbolit – OSA 8 – salaseurat https://injektiopiikki.com/2022/05/13/paljastavat-symbolit-osa-8-illuminati/

[4] Vladimir Putinin lähipiiriläinen on rahoittanut Sanna Marinin tulevaa työnantajaa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009840391.html

[5] Öljy ja totuus nousee aina pintaan – totuus ryöpsähtää pian https://injektiopiikki.com/2023/01/14/oljy-ja-totuus-nousee-aina-pintaan-totuus-ryopsahtaa-pian/

6 vastausta artikkeliin “Injektiopiikki ei pysy oleellisessa asiassa!

  1. Kiitos näistä kirjoituksista ja luotan Raamatun sanaan. Olen jo ikäihminen ja en osaa näitä tietotekniikan juttuja. Enkä osaa edes tilata e-kirjaa ja minulle on epäselvää viekö se tästä minun “tabletista ” tilaa. Kuitenkin olen lukenut näitä jotka tulee sähköpostiin. Aika on niin ihmeellinen, ett en voi keskustella näistä rokoteasioista kenenkään läheiseni kanssa, kun he eivät usko minua. Minä en ole piikkiä ottanut, enkä ota jatkossakaan, kuitenkin surettaa, kun muut läheiseni ovat ottaneet.
    Voisin tukea tätä vain pankkitilille, koska minulla ei ole muuta mahdollisuutta.

  2. Vuosia sitten oli jossain juttu, että Tony Blairilla on Valo- niminen henkiopas. Yritin sitä kaivella onnistumatta. Sanna Marinin siirtyminen ei ole sattumaa. Viikko sitten ASEAN- kokouksessa Maailman talousfoorumin puheenjohtaja Klaus Schwab on kehottanut hallituksia myöntämään WEF: lle “täydellisen hallitusten valvonnan” kansakuntilleen osana ihmiskunnan suurta nollausohjelmaa.
    https://thepeoplesvoice.tv/klaus-schwab-urges-world-leaders-to-grant-wef-full-governmental-control-over-nations/

  3. Ilkka Vakkurin kommentoi Alexander Stubbin videota, jossa Stubb ilmoittaa että tavoite on lakkauttaa Suomen valtio.

  4. Joh1:12Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.

    Jumalan lapsia ovat siis ne, jotka ottavat Hänet (Jeesuksen) vastaan ja Hän (Jeesus) antaa voiman/ oikeuden tulla Jumalan lapseksi. Kaikki ihmiset eivät siis ole Jumalan lapsia, vaan ainoastaan ne, jotka uskovat Jeesukseen.

    1. Kaikki ihmiset ovat Jumalan lapsia! Kaikki ihmiset saavat kolmiyhteyden, mutta voivat sen kadottaa kieltämällä toistuvasti Jumalan.

      Se, että ihminen sydämessään tietoisesti ja itsepintaisesti osoittaa arvostusta paatumukselle, hävittää vähitellen rukousyhteyden, joka ihmissielulla on ihmisen ja hänen Tekijänsä välisen yhteydenpidon henkiyhteyspiireihin. Luonnollisestikin Jumala kuulee lapsensa anomuksen, mutta kun ihmissydän tahallaan ja itsepintaisesti on tyyssijana käsityksille, jotka kertovat paatuneisuudesta, sen seurauksena on vähä vähältä henkilökohtaisen yhteyden katkeaminen maisen lapsen ja hänen taivaallisen Isänsä väliltä.

      Siis älä kadota tätä yhteyttä. Jos olet sen kadottanut ja torjunut sen tarkoituksella, voit pyytää sitä takaisin, mutta välttämättä pyyntöäsi ei enää kuulla.

      1. Universumissa vaikuttaa muuan oikeudenmukaisuuden peruslaki, jota armokaan ei pysty kiertämään. Ajallisuuden ja avaruuden läpikotaisen itsekäs luotu ei kykene ottamaan vastaan Paratiisin epäitsekkäitä ihanuuksia. Edes Jumalan loputon rakkaus ei kykene pakottamaan ikuista eloonjäämistä merkitsevää pelastusta yhdellekään kuolevaiselle luodulle, joka ei tee valintaa eloonjäämisen hyväksi. Armeliaisuutta osoitetaan varsin avokätisesti, mutta silti on olemassa oikeudenmukaisuuden asettamia vaatimuksia, joita edes laupeuteen liittyvä rakkaus ei kykene tehokkaasti kumoamaan. Ja Jeesus lainasi tässäkin yhteydessä heprealaiskirjoituksia: ”Minä olen kutsunut, ja te ette suostuneet kuulemaan; minä ojensin käteni, mutta kukaan ei siitä välittänyt. Olette pitäneet kaikkia neuvojani tyhjänpäiväisinä ja olette torjuneet minun nuhteeni, ja tämän kapinallisen asenteenne tähden käy väistämättä niin, että te huudatte minua avuksenne ettekä saa huutoonne vastausta. Kun hylkäsitte elämän tien, saatte sitten, kun kärsimystenne aika koittaa, etsiä minua etsimästä päästyänne, mutta ette minua löydä.

Vastaa